lördag 8 augusti 2009

Tomater

Jag undrar om inte även tomater vill vara annat det gängse.

8 kommentarer:

Eva Nygren sa...

En sådan filur! Hur gick det till? Jag gillar också att du har placerat den i finsoffan (så ser det i varje fall ut!)

Mikael K sa...

Javisst, Eva, i självaste divanen fick mumsbiten plats.
Nu är den ett minne blott :)

Anonym sa...

Den är förbjuden att äta. Bör ställas ut eller sparas till nästa Pride-parad under parollen "kom ut som tomat" eller "stolta tomater med utväxter är glada tomater"

Eva Nygren sa...

Jag håller med stentorp. Men det väl kört nu. Slow har nog antingen slukat den eller gjort om den till soltorkad. Och det vet ju alla vad det kan göra med formen ...

Jah Hollis sa...

Hade du bott någonstans i någon håla på landet kunde du kontaktat lokaltidningen och fått posera med den på bild. :-)

Eva Nygren sa...

Sydsvenskan, till exempel. Eller vad säger du Jah?

Jah Hollis sa...

Eva: Jag vet inte om deras anti-folklighetsspärr hade tillåtit det. :-) Skånska Dagbladet däremot.

Mikael K sa...

Flaggan stod onekligen i topp. Och jag gav efter för frestelsen.
Känns som om jag gjorde något överilat - men den var ju så god!