söndag 28 oktober 2012

Fotopussar


Jag har varit förkyld den senaste veckan och känner mig aningen isolerad. En kram om dagen är ju bra för magen, men inte en så är att tänka på. Jag höll mig inne när min fru tog en promenad. 
När jag diskat klart funderade jag över läppar, tungor, saliv och slingrande effekter. Samtidigt lyfte jag kameran och fångade min fru i landskapet.


I nästa ögonblick stannande hon upp och fokuserade sin kamera, och där i ett av fönstren stod jag och kikade. 


Säkert var jag omedveten om att jag plutade med läpparna. 

Snart är jag frisk.


2 kommentarer:

Eva Nygren sa...

Hehe det var lite roligt. Bor ni där? Ser det ut så i Sundbyberg?

Eva Nygren sa...

Var blir du av i bloggen? Ska du lägga ner? NEJJJJ!
Jag kan inte kommentera i din blogg från Firefox, förresten.