onsdag 25 juni 2008

Ekorrande, avgörande

En fördel med att växa upp är att man kan lägga saker bakom sig. Det är dock lättare sagt än gjort. Själv har jag samlat specifikationer och räkningar, anmälningar och uteslutningar, information om ditten och datten på hög mest för att kunna ha referenser till ytterligare ekorrande. I helgen fick jag nog och gjorde aska av flera årshögar.


Det kändes bra.

Tunga är traditionens krafter inom fotbollen. Men för tyskarna kommer det att innebära ett ok som de tyngs ner av. Turkarna är givetvis oslagbara, så som de skjutit och bombarderat. Ribba in avgör. I första övertidsminuten. Inom full tid.

2 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

Bravo, själv försöker jag lära mig leva efter principen att kasta saker jag inte saknat de senaste 6 månaderna - med varierande framgång så klart.

Mikael K sa...

Duktigt, den gränsen gillar jag.